Trots (eller kanske på grund av) all digitalisering kan det kännas som om du redan läst och hört allt. Det finns ju så många plattformar att visa upp sig på. Kanske tänker du att det inte finns mer att berätta om dig och ditt företag. Jag kan garantera att det gör det!
Kunderna vill veta vad du erbjuder, vad det kostar och om ditt företag är en pålitlig affärspartner. Inga konstigheter: tydlig kommunikation, prisvärdhet och personkemi är vad som behövs för att marknaden ska välja dig. De flesta företagare, oavsett omsättning, är stolta över sin verksamhet. Var inte rädd för
plocka fram detta och låt omvärlden få veta om själen i ditt företagande. Stolthet inger förtroende.
Stolta skolbarn när mormor växte upp.
Många års erfarenhet av att jobba med marknadskommunikation på både svenska och engelska. Jag sätter mig in i nya ämnen snabbt, det är viktigt för kunden. Därför finns också mina kunder i en mängd olika branscher. Det de beställer är t. ex. nytt material till sin hemsida, nyhetsbrev som mailas ut, kundundersökningar, att presentera nyheter i flera kanaler, pressmeddelanden eller att jag producerar inlägg till deras Facebook- och LinkedIn-sidor. Då och då vill de diskutera affärsutveckling i sitt bolag. Och givetvis gör vi det också.